lørdag den 23. september 2017

6.undervisning


Dagens program differentiering  -  et princip hvor man fastlægger, hvilken vej man skal gå, man signaler en måde som er muligt, men det er i sit team man kan skabe sit afsæt til differentiering
–Det kan være svær at håndtere da klasser ofte er forskellige rent boglige –rød,gul,grøn, - husk det kræver god klasseledelse eller risikerer man at stigmatiserer eleverne. 
Metode til differentiering : flere modeller blev gennemgået, vi diskuterede  mest Karin Svejgaards  Rød, gul, grøn....hvor man har fokus på den nærmeste udviklingszone (Karin Svejgaard), som er et vigtigt fukus område i de erhvervsrettede uddannelser. 


Satellitmodellen



Quizzer vil jeg forsøge at anvende til kompetence afklaring af eleverne, således at undervisningen bliver tilrettelagt differentieret i forhold til flippet undervisning for den enkelteelev - Blooms taksonomi anvendes til evaluering af min undervisningsplanlægning - skaber undervisningen læring

Super dejlig dag på klassen - god weekend 

1 kommentar:

  1. nu tager din blog rigtigt form , du får beskrevet - en lille analyse, men du er på rette vej

    SvarSlet